67,52 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн
* Час вказано для регіону: Україна, Одеса
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Як можна обміняти чи повернути товар? Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення. Це право гарантоване Законом України „Про захист прав споживачів”. Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що: -товар та його упаковка не були пошкоджені, всі бирки та ярлики на місці; -товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо; -замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну; -товар складений в упаковку так само, як і при отриманні. Як надіслати заяву на повернення? Ви можете написати листа на пошту smartikk.shop@gmail.com з темою "Повернення товару", фото та детальним описом ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення; o звернутися до оператора контакт-центру за телефоном +38 067 132 65 51. Які товари не підлягають поверненню/обміну? Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. щодо реалізації окремих положень закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню: -товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійна білизна тощо; -предмети гігієни; -м'які чи надувні іграшки; -товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо); -продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре тощо); -парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці; -зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру; Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідність замовлення. Брак та неналежна якість товару Щоб оформити обмін/повернення товару, будь ласка, напишіть нам листа з детальним описом ситуації та надішліть на пошту smartikk.shop@gmail.com з темою "Повернення, замовлення №…" або зверніться за телефоном контакт-центру для фіксації звернення +38 067 132 65 51. Для обробки заявки на повернення/обмін нам знадобиться від 1 до 3 робочих днів. У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість або невідповідність замовлення, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок. Повернення/обмін можна зробити через кур'єру Нову Пошту. Дані для надсилання Новою Поштою будуть надані під час обробки заявки на повернення. Порядок повернення грошей Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання товару на склад. Повернення коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.
Наскільки вам зручно на сайті?