Про нас
Ми прагнемо зробити атмосферу радісною і приємною для наших клієнтів. За час існування компанії ми отримали знання та досвід, які допомагають нам задовольняти потреби наших клієнтів і покупців. Для того, щоб дитячі мрії стали доступними, нами безперервно ведеться пошук новинок, розширюється асортимент, вибираються кращі дитячі товари і найнадійніші постачальники, як в Україні, так і в країнах Європи.
Наша мета – запропонувати малюкам найкраще. Наше завдання – це впевненість батьків в безпеці й високій якості придбаних товарів. Наша компанія створена людьми, для яких турбота про дітей є головним заняттям в житті вже дуже багато років, саме тому в ній працюють професіонали, які самі є батьками і люблять свою справу, вкладаючи в нього частинку своєї душі.
Як можна обміняти або повернути товар?
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки вашого замовлення. Це право гарантоване Законом України "Про захист прав споживачів".
Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар і його упаковка не були пошкоджені, всі етикетки та ярлики на місці;
- товар не був у користуванні;
- замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
- товар поміщено в упаковку так само, як і під час отримання.
Як відправити заяву на повернення?
- Ви можете надіслати нам листа на пошту smartikk.shop@gmail.com з темою "Повернення товару", фото і детальний опис ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;
- звернутися до оператора контакт-центру за телефоном +38 067 132 65 51.
Які товари НЕ підлягають поверненню/обміну?
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню:
- товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійна білизна та інше;
- предмети гігієни;
- м'які або надувні іграшки;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.);
- продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре та інше);
- парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
- зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовленню.
Брак і неналежна якість товару
Щоб оформити обмін/повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і надішліть його на пошту smartikk.shop@gmail.com з темою "Повернення, замовлення №...", або зверніться за телефонами контакт-центру для фіксації звернення +38 067 132 65 51.
Для обробки заявки на повернення/обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість товару або невідповідность замовленню, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок.
Повернення/обмін можна здійснити через кур’єра Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані під час обробки заявки на повернення.
Порядок повернення грошей
Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад.
Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.